مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 19:402020-07-06دانش

برگزاری مجازی کلاس ها هزینه های دانشجویان را کاهش داد


یک عضو هیئت علمی دانشگاه علم وصنعت ایران کاهش هزینه های دانشجویان در جریان آموزش مجازی را از دیگر مزیت­ های آموزش غیر حضوری دانست و گفت: اکثر دانشجویانی که در حال تحصیل در دانشگاه های مراکز استان ها بوده یا هستند با هزینه هایی همچون سفر از محل اقامت تا .

- یک عضو هیئت علمی دانشگاه علم وصنعت ایران کاهش هزینه های دانشجویان در جریان آموزش مجازی را از دیگر مزیت­ های آموزش غیر حضوری دانست و گفت: اکثر دانشجویانی که در حال تحصیل در دانشگاه های مراکز استان ها بوده یا هستند با هزینه هایی همچون سفر از محل اقامت تا محل تحصیل در کنار مخاطرات آن، اجاره خانه و سایر هزینه ­های مترتب آن سر و کار داشته­ اند، با مجازی شدن کلاس ها، هزینه های دانشجویان نیز کاهش یافت.

دکتر علیرضا همتی در گفت وگو با ایسنا، درباره آموزش مجازی در دوران شیوع کرونا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا بسیاری از کشورهای جهان سیاست تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی و موسسات آموزشی را در اولویت برنامه­ های خود قرار دادند.

از آنجایی که نظام آموزشی شالوده و زیر بنای تقویت و پرورش نیروی انسانی ماهر و متخصص در تمام زمینه های علوم شناختی، رفتاری و سیاسی هر کشوری قلمداد می شود تعطیلی آن در دراز مدت آسیب­ های و پیامدهای منفی را در بر خواهد داشت، از این رو در دانشگاه­ های پیشرفته دنیا آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجازی کلاس ها هزینه های دانشجویان را کاهش داد

برگزاری مجازی کلاس ها هزینه های دانشجویان را کاهش داد