مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 19:352020-07-06اقتصادي

طرح میثاق بانک مسکن تمدید شد/بخشودگی جرائم تسهیلات غیرجاری


مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان از تمدید طرح میثاق، ویژه بخشودگی جرائم مطالبات تسهیلات غیرجاری در حمایت از بدهکاران خصوصا در ایام شیوع بیماری کرونا خبر داد.

- جلال الدین سلیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: طرح میثاق ویژه بخشودگی جرائم مطالبات تسهیلات غیرجاری در حمایت از بدهکاران خصوصا در ایام شیوع بیماری کرونا تمدید شد.

مدیر شعب بانک مسکن استان کردستان با تشریح جزییات کامل طرح های جهت حمایت از بدهکاران بانکی، گفت: هیئت مدیره بانک مسکن در راستای حمایت از مشتریان دارای اقساط غیرجاری بالاخص با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و شیوع بیماری کرونا با بخشودگی کامل جرائم با طرح میثاق تا پایان تیرماه 99 موافقت کرده است.

سلیمی در تشریح طرح میثاق گفت: در طرح میثاق بانک مسکن، چنانچه مشتریان دارای اقساط غیرجاری نسبت به تسویه نقدی مطالبات معوق خود نمایند تمامی جرائم تسهیلات آنها بخشوده می شود و لازم است با توجه به اینکه این طرح برای انواع قرارداهای تسهیلاتی بانک مسکن از جمله فروش اقساطی و مشارکت مدنی متفاوت است مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک مسکن مراجعه نمایند.

وی همچنین به پرداخت غیرحضوری اقساط توسط مشتریان و مشمولیت آنها در این طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی مشتریانی که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح میثاق بانک مسکن تمدید شد/بخشودگی جرائم تسهیلات غیرجاری

طرح میثاق بانک مسکن تمدید شد/بخشودگی جرائم تسهیلات غیرجاری