مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 18:452020-07-06پزشكي

حساسیت شهروندان لازمه استمرار وضعیت سفید در شاهرود و میامی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، استمرار و تداوم وضعیت سفید در هر دو شهرستان تحت پوشش این دانشگاه را مستلزم همکاری و حساسیت شهروندان این دو شهرستان ارزیابی کرد.

- "حساسیت شهروندان" لازمه استمرار وضعیت سفید در شاهرود و میامی ایسنا/سمنان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، استمرار و تداوم وضعیت سفید در هر دو شهرستان تحت پوشش این دانشگاه را مستلزم همکاری و حساسیت شهروندان این دو شهرستان ارزیابی کرد.

دکتر احسان بینش ضمن ابراز نگرانی از خطر قرمز شدن وضعیت شهرستان های شاهرود و میامی اظهار کرد: همراهی و همکاری مردم نقش مهمی در کنترل بیماری های همه گیر و از جمله کروناویروس دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تقدیر از همکاری مردم و دستگاه های مختلف در پیشگیری و مقابله با کروناویروس خاطرنشان کرد: ما همچنان نیازمند همکاری، همراهی و حساسیت مردم به منظور استمرار وضعیت سفید در شهرستان های شرق استان هستیم.

وی به نقش مهم ارتباطات و روابط اجتماعی در شیوع و گسترش کووید19 اشاره و تصریح کرد: از آنجا که تعریف وضعیت سفید از نظر ابتلا به کروناویروس، امری ناپایدار است به نظر می رسد تا زمانی که مناطق پیرامونی و همجوار شهرستان های شاهرود و میامیاز نظر آلودگی در و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت شهروندان لازمه استمرار وضعیت سفید در شاهرود و میامی

حساسیت شهروندان لازمه استمرار وضعیت سفید در شاهرود و میامی