مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 13:502020-07-06اجتماعي

ساماندهی کانکس نشینان سرپل ذهاب تا مهر 99


رییس سازمان مدیریت بحران کشور، از ساماندهی کانکس نشینان سرپل ذهاب تا مهر ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل نجار، با بیان اینکه تا امروز در منطقه سرپل ذهاب حدود 19 هزار کانکس جمع شده است، گفت: در حال حاضر حدود 650 کانکس در سرپل ذهاب وجود دارد که افراد در آن زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه حدود 104 کانکس در منطقه سرپل ذهاب خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، اذعان کرد: این کانکس ها نیز، تا پایان تیرماه جمع آوری می شود و خانواده های تحت پوشش و حمایتی توسط ارگان های مربوطه به مسکن های در نظر گرفته شده انتقال داده می شوند که از این تعداد تا امروز حدود 47 کانکس جمع آوری شده است و خانواده های نیز، اسکان داده شده اند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور هم چنین با اعلام این که تعدادی از افراد که در کانکس ها هستند واحدهای تخریبی دارند، نیز افزود: تا اواخر مرداد ماه واحد های این افراد که در مراحل پایانی ساخت و ساز است، نیز تکمیل و کانکس ها را ترک می کنند.

نجار با اشاره به کانکس نشینانی که ساکنان سرپل ذهاب نیستند نیز اظهار کرد: این کانکس ها توسط خیرین به این افراد داده شده و این افراد هیچ حق و حقوقی از دولت ندارند در حال حاضر نیز اخطارهای لازم داده شده و برنامه جمع آوری این کانکس ها نیز به شهرداری و بنیاد مسکن محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی کانکس نشینان سرپل ذهاب تا مهر 99

ساماندهی کانکس نشینان سرپل ذهاب تا مهر 99