مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 12:202020-07-06سياسي

طرح پیشگیری از تنبلی چشم در محمدیه آغاز شد


طرح پیشگیری از تنبلی چشم ویژه کودکان 3 تا 6 سال با حضور مسئولان محلی در شهر محمدیه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز دوشنبه در مراسمی با حضور صادق قندی بخشدار محمدیه، غلامرضایی معاون پیشگیری اداره بهزیستی استان، سلمانی معاون سیاسی فرمانداری البرز، رییس اداره بهزیستی البرز و اعضای شورای اسلامی شهر طرح سنجش بینایی کودکان 3 تا شش سال در محمدیه نیز آغاز شد.

صادق قندی بخشدار محمدیه در این مراسم اظهار داشت: در حوزه بهداشت و سلامت مردم اقدامات خوبی در استان صورت گرفته و در بخش پیشگیری هم شاهد فعالیت های ارزشمندی هستیم.

وی بیان کرد: طرح پیشگیری از تنبلی چشم در کودکان 3 تا 6 سال از طرح های بسیار خوب دولت و وزارت بهداشت است که توانسته سلامت فرزندان کشور در آینده تأمین کند.

قندی یادآور شد: در صورت تشخیص به موقع بیماری و درمان آن می توان از نابینایی کودکان زیادی جلوگیری کرد و به کاهش هزینه های خانواده ها نیز کمک کرد تا از معلولیت کودکان جلوگیری شود.

زهرا غلامرضایی معاون پیشگیری بهزیستی استان قزوین هم در این مراسم گفت: این طرح تا 15 شهریور ماه در پایگاه های سنجش اجرا می شود و والدین می توانند با مراجعه به پایگاه های تعیین شده نسبت به سنجش بینایی کودکان خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پیشگیری از تنبلی چشم در محمدیه آغاز شد

طرح پیشگیری از تنبلی چشم در محمدیه آغاز شد