مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 11:102020-07-06پزشكي

به جای استامینوفن آلبالو بخورید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آلبالو سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی مانند کورستین می باشد که خاصیت ضد سرطانی دارد و همچنین آلبالو نشانه های موجود در بیماری های التهابی مانند آرتریت و نقرس را کاهش می دهد در نتیجه میتوان فعالیت ضددرد آلبالو را مطابق با استامینوفن، - آلبالو سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی مانند کورستین می باشد که خاصیت ضد سرطانی دارد و فعالیت ضددرد آلبالو را مطابق با استامینوفن، ایبوپروفن و ناپروکسن دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آلبالو سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی مانند کورستین می باشد که خاصیت ضد سرطانی دارد و همچنین آلبالو نشانه های موجود در بیماری های التهابی مانند آرتریت و نقرس را کاهش می دهد در نتیجه میتوان فعالیت ضددرد آلبالو را مطابق با استامینوفن، ایبوپروفن و ناپروکسن دانست.

مصرف آب آلبالو 2 بار در روز به مدت 8 روز درد های بعد از مسابقات ورزشی را به نسبت افرادی که دارونما مصرف می کنند کاهش می دهد.

مصرف آلبالو برای سالم ماندن قلب آلبالو سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی، چون آنتوسیانین، کلوروژنیک اسید، کورستین و کامپفرول می باشد و یکی از میوه هایی است که از ظرفیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی برخوردار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای استامینوفن آلبالو بخورید!

به جای استامینوفن آلبالو بخورید!