مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 10:302020-07-06دانش

72 مورد جدید مبتلا به کرونا در ایلام


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز(دوشنبه 16 تیرماه) از ثبت 72 مورد جدید مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز(دوشنبه 16 تیرماه) از ثبت 72 مورد جدید مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ثبت 72 مورد جدید مبتلا به کرونا در ایلام خبر داد و گفت: پنج مورد فوتی به دلیل کرونا نیز در ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمد کریمیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد سه هزار و 584 نفر خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته، 72 مورد جدید مبتلا به کرونا در ایلام ثبت شده است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته پنج مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان ثبت شده و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه 110 نفر است.

کریمیان عنوان کرد: از پنج مورد فوتی امروز دو مورد مربوط به ایلام، یک مورد چرداول، یک مورد دره شهر و یک مورد آبدانان است.

وی با اشاره به اینکه استفاده اصولی از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات مهمترین توصیه های بهداشتی برای در امان ماندن از خطر مبتلا شدن به کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد: گروه های آسیب پذیر از جمله مادران باردار، سالمندان، افراد دیابتی، افراد دارای پرفشاری خون، بیماران سرطانی، ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 مورد جدید مبتلا به کرونا در ایلام

72 مورد جدید مبتلا به کرونا در ایلام