مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-06حوادث

آتش به جان 100 هکتار جنگل بویین زهرا افتاد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: از صبح امروز دوشنبه 16 تیر حدود 100 هکتار از اراضی جنگلی بویین زهرا محدوده فتح آباد دچار حریق شد که با تلاش دستگاه های امدادی حوالی ساعت 14 خاموش شد.

- قدرت الله مهدیخانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز دوشنبه 16 تیر حدود 100 هکتار از اراضی جنگلی فتح آباد دچار حریق شد که بلافاصله منابع طبیعی و محیط زیست وارد عمل شدند و عوامل امدادی و آتش نشانی از شهرهای قزوین، دانسفهان، شهرک آراسنج 15 خودرو به محل اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه آتش سوزی حوالی ساعت 14 خاموش شده است، ادامه داد: با توجه به پیش بینی های انجام شده با فرودگاه قزوین تفاهم نامه بسته بودیم که امروز طبق این تفاهم نامه یک فروند هواپیما 2 پرواز انجام داد که موجب شد حریق ایجاد شده زودتر مهار شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین خاطرنشان کرد: در حادثه امروز 80 نفر از اهالی محلی و حدود 100 نفر از نیروهای امدادی برای اطفای حریق دست به کار شدند؛ لازم به ذکر است حریق به جان علف های این جنگل افتاده بود و آسیب زیادی به درختان وارد نشده است.

وی بیان کرد: جنگل فتح آباد حدود 400 هکتار مساحت دارد که 40 سال پیش برای مقابله با بیابان زایی در بویین زهرا ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش به جان 100 هکتار جنگل بویین زهرا افتاد

آتش به جان 100 هکتار جنگل بویین زهرا افتاد