مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-06دانش

جزییات برگزاری ترم تابستان در دانشگاه آزاد


دانشگاه آزاد در دستورالعملی جزییات دوره تابستان سال تحصیلی 99-98 را برای رشته های غیرپزشکی اعلام کرد.

- برای دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی که با حداکثر 10 واحد درسی فارغ التحصیل می شوند، اخذ 10 واحد در دوره تابستان بلامانع است.

بدیهی است اخذ دروس اندیشه ها و وصایای امام خمینی (ره) و روخوانی قرآن کریم علاوه بر 10 واحد امکانپذیر نیست و اخذ دروس اندیشه ها و وصایای امام خمینی (ره) و روخوانی قرآن کریم علاوه بر حداکثر تعداد واحد انتخابی ذکرشده در جدول فوق بلامانع است.

براساس بندهای این دستورالعمل، ارائه دروس در دوره تابستان اختیاری بوده و ترجیحاً در واحد دانشگاهی مرکز استان برگزار می شود.

تمامی دانشجویان در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند در واحد محل تحصیل یا یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور (فقط در یک واحد دانشگاهی) با موافقت گروه تخصصی و معاونت آموزشی/معاونت علمی واحد دانشگاهی مبدأ ثبت نام کنند.

اخذ درس/دروس در واحد مقصد منوط به ارائه معرفی نامه از واحد مبدأ (به همراه لیست دروس) است و بدون معرفی نامه واحد مبدأ اعتباری ندارد و قابل قبول نخواهد بود.

در این خصوص رعایت پیش نیازی و هم نیازی دروس در انتخاب واحد دانشجویان الزامی بوده و در صورت عدم رعایت پیش نیازی دروس، موضوع قابلیت پذیرش و ثبت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری ترم تابستان در دانشگاه آزاد

جزییات برگزاری ترم تابستان در دانشگاه آزاد