مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-06دانش

سرگردانی جدید از جنس «امتحان مجازی»


امتحانات پایان ترم دانشگاهها در حالی آغاز شده که «ارزیابی مجازی» در این وسعت، آنها را در آزمونی سخت قرار داده و از سویی، دانشجویان را در مواجهه با شیوه جدید برگزاری امتحان به چالش کشیده است.

- امتحانات پایان ترم دانشگاهها در حالی آغاز شده که «ارزیابی مجازی» در این وسعت، آنها را در آزمونی سخت قرار داده و از سویی، دانشجویان را در مواجهه با شیوه جدید برگزاری امتحان به چالش کشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها در حالی حدود 10 روز پیش آغاز شد که نخستین بار «ارزیابی مجازی» در این وسعت، دانشگاه‌ها را در آزمونی سخت قرار داده و از سویی، دانشجویان را در مواجه با یک شیوه جدید امتحان، به چالش کشیده است.

اگرچه وزارت علوم، بر برگزاری آزمون‌های پایان ترم به روش مجازی تاکید داشت، با این وجود اما نسخه واحدی را برای آن در نظر نگرفت و دست دانشگاه‌ها را برای نحوه برگزاری آزمون (تستی، تشریحی و یا شفاهی) باز گذاشت.

آزمون‌های مجازی دانشگاه‌ها از همان ابتدا با حاشیه‌هایی همراه بود و در روزهای آغازین ماجرای تقلب دانشجویان از طریق فضای مجازی با عنوان «همیار تقلب» خبرساز شد؛ ماجرا از این قرار بود که دانشجویان پیش از برگزاری امتحان، رأس ساعتی مشخص، در فضای مجازی در خواست حل سوالات امتحانی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی جدید از جنس «امتحان مجازی»

سرگردانی جدید از جنس «امتحان مجازی»