مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-06سياسي

مشاوره های قبل از ازدواج در کاهش آمار طلاق موثر است


رییس کل دادگستری استان یزد بر لزوم توجه به بحث آموزش قبل از ازدواج تاکید کرد و افزود: توجه به آموزش مهارت های ارتباطی و رفتاری می تواند در کاهش آمار طلاق و هزینه های بعدی آن بسیار موثر باشد.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد بر لزوم توجه به بحث آموزش قبل از ازدواج تاکید کرد و افزود: توجه به آموزش مهارت های ارتباطی و رفتاری می تواند در کاهش آمار طلاق و هزینه های بعدی آن بسیار موثر باشد.

غلامعلی دهشیری در نشست با مدیران حوزه های علمیه استان بر لزوم تقویت بنیان خانواده در جامعه تاکید کرد و گفت: نخستین گام در این جهت تشکیل ازدواج هایی آگاهانه و استوار است.

وی از هم کُف بودن در حوزه های مختلف به عنوان یکی از مهمترین مولفه های ازدواج یاد کرد و افزود: حضور در دوره های مشاوره و آموزشی قبل از ازدواج می تواند در جهت رسیدن به شناخت بهتر بسیار موثر باشد.

دهشیری با بیان این که باید آسیب شناسی بحث طلاق به صورت جدی مور توجه قرار گیرد، گفت: در صورت شناخت آسیب ها بهتر می توان برای حل آن برنامه ریزی کرد.

وی با اشاره به برخی از آسیب های حوزه خانواده در بین طلاب اظهار کرد: مدیران حوزه باید با برقراری ارتباط موثر و صمیمی با طلاب جوان دوست و محرم اسرار آنها در حوزه های مختلف به ویژه مسائل خانوادگی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره های قبل از ازدواج در کاهش آمار طلاق موثر است

مشاوره های قبل از ازدواج در کاهش آمار طلاق موثر است