مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-06سياسي

بازرسین وزارت کار و بهداشت بر ایمنی کلینک سینا مهر نظارت نداشتند


موسوی با اشاره به اینکه بازرسین وزارت کار و بهداشت تخلفات سینا مهر را منتقل نکردند و مسئول فنی مجموعه شرایط ایمنی را گزارش نداده است.

گفت: شهرداری ضابط قضایی تخلفات این چپنینی نیست.

- موسوی با اشاره به اینکه بازرسین وزارت کار و بهداشت تخلفات سینا مهر را منتقل نکردند و مسئول فنی مجموعه شرایط ایمنی را گزارش نداده است.

گفت: شهرداری ضابط قضایی تخلفات اینچپنینی نیست.

گروه جامعه خبرگزاری مهر ، زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران در جلسه روز گذشته شورا که به صورت مبسوط به تشریح حادثه دلخراش آتش سوزی کلینیک سینا مهر شمیران پرداخت، در تذکری با اشاره به اینکه به طور متوسط 70 هزار پرونده ماده 100 در شهرداری وجود دارد که هنوز احکام آن هنوز اجرایی نشده است گفت: درست است که ماهانه به طور متوسط 70-60 پرونده در کمیسیون های ماده صد بررسی می کنیم که در طول سال حدود سیزده تا چهارده هزار پرونده می شود اما برای من جالب بود که در واقع این مورد تخلف (سینامهر که 4 بار اخطار به جهت نا ایمن بودن دریافت کرده است) در کنار شهرداری منطقه بوده و اصلاً تغییر کاربری صورت نگرفته است.

چرا برای این ساختمان نیوجرسی نگذاشتید؟ وی با طرح این سوالات که چرا باید روی حیاط این کلینیک پوشیده می شد و چرا حکم داشته و اجرا نشده؟ چرا باید نیم طبقه گذاشته شود روی پشت بام و حکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسین وزارت کار و بهداشت بر ایمنی کلینک سینا مهر نظارت نداشتند

بازرسین وزارت کار و بهداشت بر ایمنی کلینک سینا مهر نظارت نداشتند