مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 18:202020-07-05اقتصادي

اگر قیمت مسکن همین گونه پیش برود دیگر مردم قدرت اجاره در شهر را نخواهند داشت


معاون استاندار قم با انتقاد شدید از قیمت مسکن در قم بیان کرد: اگر قیمت مسکن این گونه روال پیدا کند به کالای غیرقابل دسترس تبدیل می شود، برخی از خانوار شهری قدرت اجاره را نیز ندارند و باید پروژه هایی در 32 هکتاری، - ایسنا/قم معاون استاندار قم با انتقاد شدید از قیمت مسکن در قم بیان کرد: اگر قیمت مسکن این گونه روال پیدا کند به کالای غیرقابل دسترس تبدیل می شود، برخی از خانوار شهری قدرت اجاره را نیز ندارند و باید پروژه هایی در 32 هکتاری، 48 هکتاری، 27 هکتاری و 63 هکتاری برای رفع نیاز مسکن اقشار ضعیف تعریف شود.

محسن بهشتی عصر امروز در شورای مسکن استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، گفت: اقشار ضعیفی از فقدان مسکن رنج می برند و درگیر اجاره بهای سنگین در همه مناطق هستند.

وی عنوان کرد: اگر قیمت مسکن این گونه روال پیدا کند به کالای غیرقابل دسترس تبدیل می شود، برخی از خانوار شهری قدرت اجاره را نیز ندارند و باید پروژه هایی در 32 هکتاری، 48 هکتاری، 27 هکتاری و 63 هکتاری برای رفع نیاز مسکن اقشار ضعیف تعریف شود.

وی افزود: التهاب و شوک سنگین به بازار مسکن، نیاز به مدیریت راهبردی و اساسی دارد و باید برای برون رفت از مشکلات مسکن، راهکاری مؤثر ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر قیمت مسکن همین گونه پیش برود دیگر مردم قدرت اجاره در شهر را نخواهند داشت

اگر قیمت مسکن همین گونه پیش برود دیگر مردم قدرت اجاره در شهر را نخواهند داشت