مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-05اقتصادي

آغاز ثبت نام تسهیلات کرونا برای فعالان گردشگری بدون بیمه از فردا


معاون گردشگری در ویدئوکنفرانسی با مدیران استان ها از آغاز ثبت نام تسهیلات کرونا برای فعالان گردشگری فاقد بیمه از فردا خبر داد و ضوابط تورهای آشناسازی را تشریح کرد.

- معاون گردشگری در ویدئوکنفرانسی با مدیران استان ها از آغاز ثبت نام تسهیلات کرونا برای فعالان گردشگری فاقد بیمه از فردا خبر داد و ضوابط تورهای آشناسازی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ویدئوکنفرانس تحریک و مدیریت تقاضای سفرهای داخلی در دوران کرونا از طریق تورهای آشناسازی با حضور ولی تیموری ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی ـ، محمد قاسمی ـ مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری ـ و مدیران کل استانی امروز یکشنبه 15تیرماه 99 در سالن خلیج فارس برگزار شد.

تیموری به پرداخت تسهیلات گردشگری 12 درصدی اشاره کرد و یادآور شد: این تسهیلات به دو گروه تعلق می گیرد، گروه اول افرادی که دارای کد بیمه ای کارگاهی هستند و ثبت نام آنها از یک ماه گذشته آغاز شده و تا 20 تیرماه برای تکمیل ثبت نام در سامانه کارا فرصت دارند.

شیوه نامه گروه دوم نیز از امروز (یکشنبه 15 تیرماه) به استان ها ابلاغ شده است، وی افزود: گروه دوم کسانی مانند راهنمایان، اقامتگاه های بوم گردی و هنرمندان صنایع دستی که فاقد کدبیمه کارگاهی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام تسهیلات کرونا برای فعالان گردشگری بدون بیمه از فردا

آغاز ثبت نام تسهیلات کرونا برای فعالان گردشگری بدون بیمه از فردا