مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 11:352020-07-05سياسي

پنج کتاب الکترونیکی نشر شاهد منتشر شد


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از تولید و نشر پنج کتاب الکترونیکی نشر شاهد توسط شبکه ایران صدای سازمان صدا و سیما خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی با اشاره به تفاهم نامه اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد و شبکه ایران صدا از انتشار پنج کتاب الکترونیکی نشر شاهد با عناوین پرواز دیده بان ، ققنوس فاتح ، ستاره ها بیدارند ، گلین، عروس سرخ پوش و شراره های آفتاب توسط شبکه ایران صدا خبر داد و اعلام کرد: تا پایان سال جاری 115 عنوان از کتاب های نشر شاهد توسط شبکه ایران صدا به صورت الکترونیکی تولید و نشر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تولید محتوای حوزه ایثار و شهادت با تشکیل شورای فضای مجازی ایثار برنامه ریزی و گسترش یافته است، تأکید کرد: اولویت امسال این حوزه تولید محتوای با کیفیت با مخاطب شناسی مناسب در فضای مجازی است که در این راستا تمام کتاب و مجلات نشر شاهد به صورت الکترونیکی در سایت نوید شاهد برای استفاده همگان آماده شده و به صورت رایگان در دسترس است.

نریمانی با اشاره به تفاهم نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران 22 استان با صداوسیمای استان ها در خصوص ثبت، ضبط و پخش خاطرات والدین معظم شهدا خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ملی در تولید و انتشار اسناد تاریخ شفاهی ایثارگران هدف گذاری شده است و امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج کتاب الکترونیکی نشر شاهد منتشر شد

پنج کتاب الکترونیکی نشر شاهد منتشر شد