مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-05سياسي

مکتب شهید سلیمانی در قالب هنر ترویج داده شود


انتظار می رود جریان هنر کشور در ابعاد مختلف بتوانند مکتب حاج قاسم سلیمانی را هنرمندانه ترویج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی و مدافع حرم بیان داشت: انتظار می رود جریان هنر کشور در ابعاد مختلف بتوانند مکتب حاج قاسم سلیمانی را هنرمندانه ترویج کند.

وی افزود: بخشی از ابعاد مکتب سلیمانی 40 سال ایستادن در خط ایثار و شهادت است، 40 سال ایستادن در راه و خطی که در آن ادب و معرفت حرف اول را می زند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: 40 سال مقاومت در تبعیت و پیروی از امامین انقلاب، 40 سال به تصویر کشاندن تواضع، سادگی و دفاع از ارزش های اسلامی و … از دیگر ابعاد مکتب شهید سلیمانی است.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: امیدوارم بتوانید از این رخداد مهم فرهنگی و هنری که در کشور رقم می خورد کمال استفاده را ببرید و مکتب سلیمانی با همه ابعادش گسترش و تبلیغ شود.

وی گفت: این رخداد مهم فرهنگی و هنری با مدیریت وزارت ارشاد از امروز آغاز شده و ثمرات و برکاتی در خصوص جریان بسیار ارزشمند و مهم مکتب سلیمانی در آینده به همراه خواهد داشت، مکتبی که برگرفته از مکتب اسلام و مکتب امام عظیم الشأن انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید سلیمانی در قالب هنر ترویج داده شود

مکتب شهید سلیمانی در قالب هنر ترویج داده شود