مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-05فرهنگي

جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی و شهدای مدافع حرم برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان گفت: جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی و شهدای مدافع حرم با هدف ادای دین هنرمندان تئاتر کشور به ساحت مطهر شهید قاسم سلیمانی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا علیزاده پیش از ظهر یکشنبه در مراسم رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی و مدافع حرم بیان داشت: این جشنواره با هدف ادای دین هنرمندان تئاتر کشور به ساحت مطهر شهید قاسم سلیمانی برگزار می شود.

وی در ارتباط با برگزاری جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی افزود: این جشنواره در سه بخش خیابانی، صحنه ای و نمایشنامه نویسی برگزار می شود که در بخش خیابانی و صحنه های دریافت آثار و ارزیابی آنها تا پایان شهریور انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره تئاتر سردار آسمانی در 10 عنوان از جمله سردار آسمانی و مردم داری، سردار آسمانی و شهدای مدافع حرم و … برگزار خواهد شد.

علیزاده ادامه داد: در بخش نمایشنامه نویسی تا پایان آبان ماه آثار دریافت خواهند شد و به جمع بندی می رسند ضمن اینکه شاهد برگزاری جشنواره در دی ماه سال جاری خواهیم بود.

وی تصریح کرد: به غیر از برگزاری جشنواره 10 برنامه دیگر نیز در سطح استانی، ملی و بین المللی پیش بینی شده که این برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی و شهدای مدافع حرم برگزار می شود

جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی و شهدای مدافع حرم برگزار می شود