مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-04سياسي

40 هزار پروژه با همکاری بسیج تکمیل شد


معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور گفت: سال گذشته 40 هزار پروژه زود بازده با همکاری بسیج آغاز و تکمیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمالی نژاد ظهر شنبه در مراسم رونمایی از 22 دستگاه اتوبوس شهری کرج، اظهار کرد: سازمان شهرداری ها و دهیاری های سال گذشته بیش از 20 بحران را پشت سر گذاشت از جمله سیل سال گذشته که 25 استان را درگیر کرد.

وی به دیگر اقدامات شهرداری های کشور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: هجوم ملخ ها، زلزله، آتش سوزی مراتع و غیره از دیگر بحران هایی بود که مجموعه شهرداری ها برای مدیریت آن همکاری و همراهی مؤثری داشتند.

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به اینکه امروز نقاط مختلف دنیا از جمله کشورهای پیشرفته درگیر ویروس کرونا و چالش های ناشی از آن هستند، افزود: امروز روز شهرداری هاست و باید به فعالان این حوزه دست مریزاد بگوییم زیرا خط مقدم همه بحران ها هستند.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه بحران کرونا موجب بیکار شدن بیش از 30 میلیون آمریکایی شده است، اضافه کرد: اما در ایران پروژه های عمرانی همزمان با شیوع این ویروس در حال اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه احداث 160 هزار واحد مسکونی اضافه بر پروژه های مصوب سال 98 دنبال شده است، گفت: همچنین سال گذشته 40 هزار پروژه زود بازده با همکاری بسیج آغاز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار پروژه با همکاری بسیج تکمیل شد

40 هزار پروژه با همکاری بسیج تکمیل شد