مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-04سياسي

ریشه کن کردن بیکاری مهم ترین ثمره تولید کفش در هیدج


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی کفت: ریشه کن کردن بیکاری، مهم ترین ثمره تولید کفش در هیدج است.

- نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد ریشه کن کردن بیکاری مهم ترین ثمره تولید کفش در هیدج ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی کفت: ریشه کن کردن بیکاری، مهم ترین ثمره تولید کفش در هیدج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (14 تیر) در حاشیه بازدید از سایت تولید کفش هیدج، پدیده صنعت این شهر را، یک پدیده اقتصادی خودجوش مردمی موفق در این شهر معرفی کرد و افزود: تولید کفش در هیدج مصداق بارز اقتصاد مقاومتی، که مورد مطالبه جدی و دغدغه مقام معظم رهبری نیز به شمار می رود است.

وی با بیان این که باید نگاه ویژه به صنعت کفش در هیدج معطوف شود، ادامه داد: هیدج یکی از قطب های اصلی تولید کفش در کشور به شمار می رود؛ لذا برای توسعه این صنعت که از اشتغال زایی بالایی نیز برخوردار است و سبب اقتصادی پویا خواهد شد، از هیچ گونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

این مسئول با اشاره به اشتغال اکثر مردم هیدج در واحدهای تولیدی کفش، ادامه داد: ثمره این صنعت خودجوش مردمی، ریشه کن شدن معضل بیکاری و به صفر رسیدن آمار آن در شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کن کردن بیکاری مهم ترین ثمره تولید کفش در هیدج

ریشه کن کردن بیکاری مهم ترین ثمره تولید کفش در هیدج