مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-04اقتصادي

کتابخانه استاندارد اسدآباد برای تکمیل 8 میلیارد اعتبار نیاز دارد


مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد اعلام کرد: ادامه روند پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد برای تکمیل به هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

- ایسنا/همدان مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد اعلام کرد: ادامه روند پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد برای تکمیل به هشت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مهدی مرادیان تمجید در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر کتابخانه های عمومی شهرستان برای تعمیر، تجهیز و بهسازی به اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان نیاز دارند که از این میزان 550 میلیون تومان برای دیون و بدهی توسعه و تجهیز کتابخانه رجایی، 100 میلیون تومان در راستای تعمیر و تجهیز و ترویج کتابخوانی کمتر توسعه یافته دهستان چهاردولی و کلیایی، 60 میلیون تکمیل محوطه سازی کتابخانه چنارسفلی و 250 میلیون برای تعمیر و تجهیز سایر کتابخانه عمومی خواهد بود.

وی در ادامه به شرکت 1330 اسدآبادی در جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا پایان تیرماه فرصت شرکت در این جشنواره را خواهند داشت، افزود: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب کتابخوانی مجازی، داستانک نویسی، نمایش خلاق و نقاشی در سه بخش فردی، گروهی یا خانواده به شیوه الکترونیکی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه استاندارد اسدآباد برای تکمیل 8 میلیارد اعتبار نیاز دارد

کتابخانه استاندارد اسدآباد برای تکمیل 8 میلیارد اعتبار نیاز دارد