مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-04حوادث

ته سیگاری که به جان 65 درخت افتاد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: درختان مزار شهدای بیرجند به دلیل بی احتیاطی افراد و به احتمال زیاد انداختن ته سیگار روشن در آتش سوخت.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: درختان مزار شهدای بیرجند به دلیل بی احتیاطی افراد و به احتمال زیاد انداختن ته سیگار روشن در آتش سوخت.

علی حسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با اعلام آتش سوزی در قطعه یک مزار شهدای بیرجند، بلافاصله دو تیم از ایستگاه شماره یک و دو تیم از ایستگاه شماره چهار به محل حادثه اعزام شدند.

وی از اعزام دو خودروی تانکر پشتیبانی آب به موقعیت حادثه، تصریح کرد: در مجموع شش خودرو و 16 آتش نشان در این عملیات حاضر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت، بیان کرد: در این آتش سوزی حدود 35 درخت آتش گرفته و 30 درخت دیگر نیز به صورت جزیی آسیب دیدند.

حسینی یادآور شد: دلیل این حادثه بی احتیاطی افراد و به احتمال زیاد انداختن ته سیگار روشن در منطقه درختچه ها بود که با توجه به اینکه در آن روز باد وجود داشت، به دیگر درخت ها رسیده بود و موجب آتش سوزی شده بود که با حضور آتش نشانان از گسترده شدن آتش جلوگیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ته سیگاری که به جان 65 درخت افتاد

ته سیگاری که به جان 65 درخت افتاد