مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 16:252020-07-03سياسي

تقویت آموزش و پرورش رشد و توسعه همه جانبه را در پی دارد


نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت آموزش و پرورش رشد اقتصادی، توسعه و ارتقای فرهنگ را به دنبال خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون حسنوند عصر امروز در نشست بررسی مشکلات و توسعه خدمات حوزه آموزش و پرورش اندیمشک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش اقدام های اثربخش برنامه ریزی و اجرا شود، اظهار کرد: اندیمشک، شهرستانی بر پایه فرهنگ است.

وی با اشاره به اینکه اندیمشک از امکان رشد مناسب برخوردار بوده و با برنامه ریزی و زیرساخت مناسب می توان شرایط پیشرفت آموزش و پرورش این شهرستان را بیش از گذشته فراهم کرد، افزود: تقویت آموزش و پرورش رشد اقتصادی، توسعه و ارتقای فرهنگ را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش نسبت به نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی این شهرستان توجه ویژه داشته باشد و نیازهای این حوزه را تأمین کند.

بازسازی 35 درصد واحدهای آموزشی کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در این نشست به تلاش های نماینده اندیمشک در حوزه آموزش و پرورش، ساخت و توسعه فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: برای بازسازی و احداث واحدهای آموزشی جدید و حذف مدارس سنگی استان خوزستان نیازمند برنامه ریزی و مساعدت مجلس شورای اسلامی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت آموزش و پرورش رشد و توسعه همه جانبه را در پی دارد

تقویت آموزش و پرورش رشد و توسعه همه جانبه را در پی دارد