مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 16:152020-07-03سياسي

آژانس انرژی اتمی نبود مواد هسته ای در محل حادثه سایت نطنز را تأیید کرد


آژانس بین المللی انرژی اتمی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در محل حادثه اخیر در تأسیسات هسته ای نطنز، آثاری از مواد هسته ای و پرتوزا یافت نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آژانس بین المللی انرژی اتمی با صدور بیانیه ای به صورت رسمی اعلام کرد که در محل حادثه اخیر در تأسیسات هسته ای نطنز، آثاری از مواد هسته ای و پرتوزا یافت نشده است.

در بیانیه که از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی و در وبگاه این سازمان منتشر شده، آمده است: ایران، آژانس بین المللی انرژی اتمی را از آتش سوزی در یکی از ساختمان های سایت غنی سازی اورانیوم نطنز در بامداد پنجشنبه مطلع کرده است.

ایران همچنین اطلاع داد که این آتش سوزی به زودی مهار شد و هیچ مواد هسته ای یا دیگر مواد رادیواکتیو در آن ساختمان وجود نداشتند.

ایران گفته که دلیل حادثه هنوز مشخص نیست و اضافه کرده که این سانحه هیچ تلفات یا آلودگی رادیواکتیو نداشته است.

آژانس در ادامه بیانیه خود گفت: سایت نطنز تحت پادمان های آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار دارد و در آن هم راستی آزمایی های پادمانی و هم نظارت ها و راستی آزمایی های ذیل برجام انجام می شوند.

آژانس می تواند تأیید کند که در زمان سانحه هیچ یک از بازرسان پادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی در آنجا حاضر نبودند و اینکه محل وقوع این حادثه محتوی مواد هسته ای نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس انرژی اتمی نبود مواد هسته ای در محل حادثه سایت نطنز را تأیید کرد

آژانس انرژی اتمی نبود مواد هسته ای در محل حادثه سایت نطنز را تأیید کرد