مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 14:452020-07-03اقتصادي

بیست و نهمین نمایشگاه فرش در شهریور برگزار می شود


رییس هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی از برگزاری پررونق بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایرانی با حمایت وزارت صمت و استقبال فعالان این حوزه در شهریور 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، بهمن حسین زاده از استقبال فعالان صنعت فرش و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف خبر داد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با اشاره به جلسه امروز (جمعه 13 تیر 99) وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: در این جلسه با تاکید ویژه سرپرست این وزارت خانه و اصرار فعالان اتحادیه ها، بافندگان و تعاونی های حوزه فرش، بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایرانی در تقویم سالانه خود (شهریور ماه) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ایران در حوزه تولید و صادرات فرش دستباف رقابت جدی با کشورهای امارات متحده عربی و ترکیه دارد، افزود: از همین رو تلاش می شود در برگزاری این نمایشگاه تمام حمایت های دولتی و خصوصی به کار گرفته شود تا رونق به حوزه فرش بازگشته و رقابت های بین المللی فرش دستباف ایرانی با همتایان خارجی اش ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و نهمین نمایشگاه فرش در شهریور برگزار می شود

بیست و نهمین نمایشگاه فرش در شهریور برگزار می شود