مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 14:102020-07-03اقتصادي

دستورات استاندار خراسان شمالی برای تهیه بسترهای پرواز «بجنورد - عشق آباد»


استاندار خراسان شمالی با اشاره به اقدامات لازم برای آماده سازی بستر پروازهای بجنورد به عشق آباد به موضوعاتی همچون رفع نیاز سیم کارت، ارز، تهیه دستورالعمل های بهداشتی کرونا و فعال شدن اعزام گردشگر به ترکمنستان پرداخت.

- به گزار خبرگزاری فارس از بجنورد محمدعلی شجاعی ظهر امروز در جلسه هماهنگی پروازهای بجنورد به عشق آباد اظهار کرد:  دو پرواز هفتگی مسیر بجنورد-عشق آباد به ظرفیت پروازهای فعلی استان افزوده می شود و تعداد پروازهای ATR استان به 5 پرواز خواهد رسید.

وی افزود: برای تأمین تجهیزات لازم جهت برقراری پروازهای خارجی کمبودها جمع بندی شود تا بتوانیم از سطح ملی موضوع را پیگیری کنیم.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: هر دستگاه اجرایی مربوطه برای برقراری پروازهای خارجی که نیاز به مجوز از سطح ملی دارد باید تا 5 روز آینده این مجوزها را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی پروتکل های بین المللی پرواز باید از سوی همه دستگاه های اجرایی مربوط رعایت شود و موضوعات مربوط به ارز و سیم کارت توسط بانک ملی و مخابرات استان کنترل شود.

شجاعی تأکید کرد: لیست اقلام ممنوع الورود طی مکاتبه ای از سوی گمرک استان با سایر دستگاه های اجرایی جمع بندی و در اختیار پلیس و سپاه قرار بگیرد و پروتکل های بین المللی بهداشتی در خصوص ویروس کرونا از سوی دانشگاه علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات استاندار خراسان شمالی برای تهیه بسترهای پرواز «بجنورد - عشق آباد»

دستورات استاندار خراسان شمالی برای تهیه بسترهای پرواز «بجنورد - عشق آباد»