مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 14:002020-07-03پزشكي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / جمعه 13 تیر 99


طبق آنچه امروز سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد وضعیت 7 استان کشور از نظر شیوع کرونا قرمز است و 7 استان کشور از جمله تهران هم در وضعیت هشدار به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی وزارت بهداشت امروز اعلام کرد که مجموع مبتلایان کووید19 در ایران به 235 هزار و 429 نفر رسیده و در طول 24 ساعت گذشته 154 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.

استانهای خوزستان، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز کرونا و استانهای تهران، فارس، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان و البرز در وضعیت هشدار قرار دارند.

80 درصد جمعیت ایلام در منطقه قرمز کرونا قرار دارند رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بیش از 80 درصد جمعیت این استان در منطقه قرمز از نظر شیوع ابتلا به کرونا قرار دارند.

دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با توجه به افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به کرونا و بستری های ناشی از آن، پس از شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، دهلران و دره شهر، شهرستان چرداول نیز در وضعیت قرمز قرار گرفت و مابقی شهرستان ها نیز در منطقه زرد قرار دارند.

زنگ خطر وضعیت قرمز در شهرستان اردبیل به صدا درآمد فرماندار اردبیل از برگزاری رزمایش مقابله با کرونا در اردبیل خبر داد و گفت: زنگ خطر وضعیت قرمز در شهرستان اردبیل به صدا درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / جمعه 13 تیر 99

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / جمعه 13 تیر 99