مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-03سياسي

رعایت مسائل بهداشتی در پیشگیری از ویروس کرونا را وظیفه شرعی بدانیم


رعایت مسائل بهداشتی را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  وظیفه شرعی بدانیم و به آن عمل کنیم تا از بروز مشکلات پیرامون بیماری کووید 19جلوگیری کنیم.

- ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه موقت بجنورد گفت: رعایت مسائل بهداشتی را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  وظیفه شرعی بدانیم و به آن عمل کنیم تا از بروز مشکلات پیرامون بیماری کووید 19جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام موسوی جاجرمی امروز 13 تیرماه در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا فداکاری مردم، مسئولان دستگاه های اجرایی و مجاهدات های داوطلبانه کادر درمان سبب شد تا ایران اسلامی در این زمینه کشوری موفق در دنیا معرفی شود اما امروز آن حرکت ها سست شده و دوباره آثار این ویروس منحوس گریبانگر خودمان شده و مشکلات جانی، مالی و اقتصادی آن در جامعه گسترش پیدا می کند.

وی ادامه داد: باید مردم و مسئولانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کند انجام این مهم را یک وظیفه شرعی دانسته و به آن عمل کنند .

وی با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در گرامیداشت هفتم تیرماه، افزود: ضرورت تحول در دستگاه قضا مبارزه با فساد در ابعاد مختلف و با قاطعیت بوده، زیرا مردم در مبارزه با فساد بدون ملاحظه و اغماض امیدوار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت مسائل بهداشتی در پیشگیری از ویروس کرونا را وظیفه شرعی بدانیم

رعایت مسائل بهداشتی در پیشگیری از ویروس کرونا را وظیفه شرعی بدانیم