مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-03پزشكي

توزیع 1200 بسته بهداشتی مقابله با کرونا بین جانبازان سردشت


سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از توزیع 1200 بسته بهداشتی مقابله با کرونا بی مصدومان و جانبازان شیمیایی سردشت خبر داد.

- سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: 1200 بسته بهداشتی مقابله با کرونا بین مصدومان و جانبازان شیمیایی سردشت توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عباس سیدزکریایی با اعلام خبر توزیع 1200 بسته بهداشتی مقابله با کرونا بین مصدومان و جانبازان شیمیایی سردشت، گفت: هر بسته حفاظتی شامل ضدعفونی کننده دست و پوست، ماسک و دستکش است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاثیر این بیماری بر روی افراد دارای بیماری های مزمن و مشکلات تنفسی نباید از توجه و آماده سازی قشر جانباز و مجروحان شیمیایی غافل شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: علاوه بر توزیع بسته های بهداشتی توسط معاونت داوطلبان این جمعیت، اعضای جوانان با رعایت کامل فاصله اجتماعی و پروتکل های ایمنی در مقابل بیماری کرونا، اقدام به توزیع بروشورهای آموزشی و ارائه آموزش های خانه به خانه کردند.

سیدزکریایی بیان کرد: این بسته های بهداشتی و بسته های آموزشی در راستای حفظ بیماران خاص و ایمن کردن آن ها در مقابل شرایط موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1200 بسته بهداشتی مقابله با کرونا بین جانبازان سردشت

توزیع 1200 بسته بهداشتی مقابله با کرونا بین جانبازان سردشت