مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-03اقتصادي

حباب 740 هزار تومانی در بازار سکه


به گفته نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم نوسانات محدود نرخ انس جهانی، عمده التهابات اخیر بازار سکه به دلیل سفته بازی هایی بوده است که به دنبال محدودیت های اعمال شده از سوی بانک مرکزی برای معاملات ارز، - به گفته نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم نوسانات محدود نرخ انس جهانی، عمده التهابات اخیر بازار سکه به دلیل سفته بازی هایی بوده است که به دنبال محدودیت های اعمال شده از سوی بانک مرکزی برای معاملات ارز، سرمایه افراد را به سمت بازار سکه کشانده و منجر به حباب 740 هزار تومانی قیمت سکه شده است.

مسعود یزدانی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا داخلی اظهار کرد: در یک هفته اخیر التهابات سفته بازی ها و خریدهای غیرواقعی که با دید سرمایه گذاری انجام می شوند، بسیار داغ بوده و بازار نیز بسیار ملتهب بوده است.

یکی از علل این التهاب، ایجاد محدودیت از سوی بانک مرکزی برای سرمایه گذاری و دادوستد دلار بوده است که منجر شده سفته بازها و افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند، به سمت بازار سکه کشانده شوند که در نتیجه این تقاضا کاذب حباب سکه در حال حاضر است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: ضمن اینکه نرخ ارز نیز در یک هفته اخیر روندی صعودی داشته است و این در حالی است که تغییرات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حباب 740 هزار تومانی در بازار سکه

حباب 740 هزار تومانی در بازار سکه