مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-03اقتصادي

ایران جزو 10 کشور اول دنیا در حوزه تولید داروست


استاندار آستاراخان روسیه با بیان اینکه ایران جزو 10 کشور اول دنیا در حوزه تولید داروست، گفت: در بازارهای منطقه ای آسیا نیز ترکیبات مختلف دارویی ساخت ایران ارائه می شود اما متاسفانه در بازار روسی محصول دارویی از ایران وجود ندارد.

- ایسنا/گیلان استاندار آستاراخان روسیه با بیان اینکه ایران جزو 10 کشور اول دنیا در حوزه تولید داروست، گفت: در بازارهای منطقه ای آسیا نیز ترکیبات مختلف دارویی ساخت ایران ارائه می شود اما متاسفانه در بازار روسی محصول دارویی از ایران وجود ندارد.

ایگور بابوشکین در ارتباط تصویری با استاندار گیلان، ضمن قدردانی از ابتکار عمل استاندار گیلان برای برگزاری این نشست؛ جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از شرکای تجاری آستراخان عنوان و بیان کرد: مبدا یا مقصد بیش از 90 درصد کالاهایی که از مرز آبی این کشور عبور می کند، ایران است.

وی با اشاره به فعالیت 174 شرکت با سرمایه ایرانی در آستراخان افزود: بر اساس آمارهایی که در سال 2019 در خصوص حجم تجارت آستراخان با ایران انجام گرفت؛ این رقم حدود 260 میلیون دلار بود که نسبت به سال 2018 با 10 درصد افزایش مواجه بوده و در سه ماه اول سال 2020 نیز حجم تجارت حدود 67 میلیون دلار است.

استاندار آستاراخان، این استان را دارای نزدیک ترین ارتباط خارجی با گیلان عنوان کرد و با یادآوری اولین موافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جزو 10 کشور اول دنیا در حوزه تولید داروست

ایران جزو 10 کشور اول دنیا در حوزه تولید داروست