مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-03سياسي

وعده شهردار اصفهان برای بهره برداری از سالن اجلاس تا پایان سال


سالن اجلاس تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و درب مرکز همایش ها و نمایشگاه اصفهان نیز در ماه آینده به روی همشهریان گشوده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، قدرت الله نوروزی در سخرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان پیرامون روز شهرداری ها و دهیاری ها اظهار داشت: شهرداری ها به عنوان مؤسسات عمومی غیر دولتی وظایفی دارند که بنا به شرایط جامعه هر روز این وظایف افزایش می یابد، خوشحالم که مجموعه شهرداری اصفهان و اعضای مدیریت شهری اصفهان طی سال های گذشته در سطح کشور خوش درخشیدند.

شهردار اصفهان ادامه داد: در مواقع بحران همانند زلزله کرمانشاه، سیل گلستان و غیره، فرزندان اصفهان با صلابت و شجاعت به امر یاری رسانی هم وطنان لبیک گفتند.

فرزندان اصفهان نشان دادند که شجاعت و فداکاری آن ها صرفاً به زمان جنگ محدود نمی شود و اکنون نیز در مواقع بحران جوانان اصفهانی به یاری هم وطنان خود می شتابند.

وی افزود: انقلاب عمرانی که در اصفهان رخ داد ثمره فداکاری و جهاد جوانان اصفهان است، زمانی که بودجه شهرداری اصفهان به شش هزار میلیارد می رسد و این بودجه در راه خدمت به مردم مصرف می شود جای افتخار دارد، زمانی که در سال نزدیک به دو هزار و پانصد میلیارد در امر عمران مصرف می شود نشان دهنده یک امر بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده شهردار اصفهان برای بهره برداری از سالن اجلاس تا پایان سال

وعده شهردار اصفهان برای بهره برداری از سالن اجلاس تا پایان سال