مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-03بين الملل

مقام جهاد: از همکاری مشترک حماس و فتح حمایت می کنیم


عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در خصوص همکاری مشترک جنبش های فتح و حماس گفت که جهاد از این اقدام حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نافذ عزام از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ارتباط همکاری مشترک جنبش های مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و فتح در راستای مقابله با طرح اشغال گفت که از این گام حمایت می کنیم.

روز گذشته، صالح العاروری معاون رییس دفتر سیاسی حماس و جبریل الرجوب دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح در کنفرانسی مشترک ضمن کنار گذاشتن اختلافات، بر همکاری مشترک در راستای مقابله با طرح اشغال رژیم صهیونیستی تأکید کردند ( ، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در این خصوص گفت: ما از این گام حمایت می کنیم و بر این باوریم که این اقدام تحولی مثبت در ارتباط با اوضاع داخلی فلسطین است .

نافذ عزام در ادامه تأکید کرد: همگی در راستای مقابله با رژیم اشغالگر برای وحدت ملت مان و اقدام در زمینه دفاع از حقوق مردم فلسیطن و اصول مان تلاش می کنیم .

عزام همچنین گفت که در این برهه دشوار و با توجه به چالش ها و خطراتی که فلسطین با آن مواجه است، همه باید در یک صف در مقابل دشمن بایستیم.

روز گذشته پس از به اتمام رسیدن کنفرامس مشترک حماس و فتح،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام جهاد: از همکاری مشترک حماس و فتح حمایت می کنیم

مقام جهاد: از همکاری مشترک حماس و فتح حمایت می کنیم