مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-03سياسي

حسینی: شورای امنیت در قبال نقض قطعنامه 2231 توسط آمریکا وارد عمل شود


سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان خواستار عزم جدی شورای امنیت در قبال نقض قطعنامه 2231 از سوی آمریکا شد و از جامعه بین المللی و به ویژه اعضای باقیمانده در برجام خواست که به این قطعنامه و مفاد آن احترام بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید محمدعلی حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در یک رشته توییت به رویکرد آمریکا نسبت به برجام پرداخت و نوشت: رویکرد آمریکا نسبت به برجام مبتنی بر یکجانبه گرایی جسورانه و در زمینه پیشبرد ماموریت صلح شورای امنیت ناکارآمد و در خصوص بازتاب همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی کاملا فریبکارانه بوده است.

حسینی خاطرنشان کرد: آمریکا نه تنها به صورت غیرقانونی و غیرمشروع از برجام خارج شد، بلکه دیگران را به خاطر عدم پیروی از این رویه تنبیه می کند.

    وی در توییت دیگری نوشت: عدم اجرای قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل از سوی آمریکا تجلی تهدید علیه صلح بین المللی است و نیازمند عزم شورای امنیت سازمان ملل می باشد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد به اثرات تروریسم اقتصادی بر ملت ایران اشاره و عنوان کرده است: تروریسم اقتصادی آمریکا که خسارات اقتصادی و غیر اقتصادی بزرگی به ملت ایران وارد کرده، باید مورد کیفرخواست قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: شورای امنیت در قبال نقض قطعنامه 2231 توسط آمریکا وارد عمل شود

حسینی: شورای امنیت در قبال نقض قطعنامه 2231 توسط آمریکا وارد عمل شود