مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-03ورزشي

هرنگ جوان بستک بر سکوی قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان تکیه زد


تیم هرنگ جوان بستک به دلیل عدم حضور استقلال خونسرخ در دیدار هفته پایان توانست قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان را به دست آورد.

- "هرنگ جوان بستک" بر سکوی قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان تکیه زد ایسنا/هرمزگان تیم هرنگ جوان بستک به دلیل عدم حضور استقلال خونسرخ در دیدار هفته پایان توانست قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان را به دست آورد.

مسابقات لیگ ممتاز استان هرمزگان که از تهجدهم مهرماه 98 با شرکت 12 تیم به ستارگان بستانو، استقلال خونسرخ، ملوان بندرعباس، اتحاد دژگان، پاس بندرلنگه، شاهین بندرلنگه، جنوب انرژی بر پارسیان، هرنگ جوان، سیبه کوخرد، متحد معزآباد، اتحاد رودان و جبل برشهرو آغاز شده بود پس از انجام 121 بازی در 22 هفته با قهرمانی تیم هرنگ جوان بستک به پایان رسید.

قرار بود هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان بین تیم های هرنگ جوان بستک و استقلال خونسرخ در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی بستک برگزار شود که به دلیل حضور نیافتن نماینده خونسرخ این دیدار سه بر صفر به نفع هرنگ جوان به پایان رسید.

با توجه به قانون فدراسیون فوتبال، مسئول کمیته برگزاری اختیار دارد پس از فرصت 30 دقیقه ای و حضور نیافتن یک تیم در زمان برگزاری مسابقه، نتیجه آن دیدار را 3 بر صفر اعلام و نیازی به نظر کمیته انضباطی و استیناف وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرنگ جوان بستک بر سکوی قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان تکیه زد

هرنگ جوان بستک بر سکوی قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان تکیه زد