مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-03سياسي

فریب دعوای تعداد درخت نارنج برای انتخاب شهر بهارنارنج را نخورید!


‍ نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در این شهرستان، آمادگی بسترسازی برای ایجاد مرکز صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی وجود دارد، - فریب دعوای تعداد درخت نارنج برای انتخاب شهر بهارنارنج را نخورید! ایسنا/مازندران ‍ نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در این شهرستان، آمادگی بسترسازی برای ایجاد مرکز صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی وجود دارد، گفت: فریب دعوای تعداد درخت نارنج برای انتخاب شهر بهارنارنج را نخورید.

مهدی سعادتی در نشست خبری مشترک نمایندگان بابل با بیان اینکه مردم ما به دنبال یک تغییر و تحول بزرگ برای نظام هستند، گفت: 3 موضوع مهم عدالت، مسائل اقتصاد و معیشت و مسائل فرهنگی موضوعاتی است که مورد اهتمام مقام معظم رهبری بود.

وی با تاکید بر اینکه قطعا یکی از اولویت های مجلس برخورد بی رحمانه و شجاعانه مقابل مفاسد اقتصادی بوده است، تصریح کرد: قطعا اگر قوای قضاییه و مقننه در کنار هم باشند، دولت را نیز می توان پای کار آورد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عقب ماندگی بابل در حوزه زیرساخت ها بسیار گسترده است، خاطرنشان کرد: تعیین ضرب العجل ساخت تصفیه خانه که به اشتباه اینطور ساخته شد، از عمده برنامه های ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب دعوای تعداد درخت نارنج برای انتخاب شهر بهارنارنج را نخورید!

فریب دعوای تعداد درخت نارنج برای انتخاب شهر بهارنارنج را نخورید!