مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-03اقتصادي

8 طرح سرمایه گذاری ذیل مثلث توسعه اقتصادی در گناباد در حال اجراست


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: 8 طرح اقتصادی با سرمایه گذاری چهار هزار و 830 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 476 نفر ذیل الگوی مثلث توسعه اقتصادی - فرهنگی در شهرستان گناباد در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در حاشیه بازدید از طرح های شهرستان گناباد افزود: طرح توسعه شرکت فرآورده های دیرگداز با حجم سرمایه گذاری هزار و 400 میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه 2 هزار تن آجر و جرم نسوز در حال اجراست.

وی ادامه داد: این طرح جزو طرح های سرمایه گذاری تفاهمنامه همکاری اقتصادی در چهار چوب طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی گناباد است که در حال حاضر با پیشرفت 65 درصد به عنوان یکی از بزرگترین طرح های نیمه تمام صنعتی شهرستان با کاربرد ویژه در صنایع فولاد و سیمان با همت مدیران و کارگران این شرکت در حال اجرا می باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: با تکمیل این طرح ظرفیت تولید شرکت سالیانه از 30 هزار تن به 50 هزار تن آجر و جرم نسوز خواهد رسید و میزان اشتغال از 145 نفر به 200 نفر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: سایر طرح ها نیز در حوزه تولید ملات نسوز و آجر نسوز، ماسه ریخته گری سیلیس و پودر میکروسیلیکا، تولید فروسیلیسیوم و شمش منیزیم، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 طرح سرمایه گذاری ذیل مثلث توسعه اقتصادی در گناباد در حال اجراست

8 طرح سرمایه گذاری ذیل مثلث توسعه اقتصادی در گناباد در حال اجراست