مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 13:402020-07-02سياسي

نماینده سنندج در مجلس خواهان اعمال محدودیت در برخی شهرهای کردستان شد


شرایط موجود وضعیت قرمز در برخی شهرها از جمله سنندج ایجاب می کند تدابیر سختگیرانه ترس برای مقابله با کرونا اتخاذ شود.

- نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین مسائلی که عدم توجه به آن از نیمه دوم خرداد در کردستان بشدت احساس می‌شد، اعمال محدودیت‌ها و قرنطینه بود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید مهدی فرشادان روز پنجشنبه در نشست ستاد هماهنگی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور جمشید انصاری معاون ریاست جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: این اتفاق ب‌دلیل نبود اختیارات استانی اجرایی نشد هر چند هنوز برخی شهرهای استان همچنان نیازمند اعمال محدودیت‌های جدی هستند.

وی اضافه کرد: شرایط موجود وضعیت قرمز در برخی شهرها از جمله سنندج ایجاب می‌کند تدابیر سختگیرانه ترس برای مقابله با کرونا اتخاذ شود.

فرشادان با قدردانی از ایثار و فداکاری کادر درمانی استان که از زندگی خود برای تامین سلامت مردم گذشتند، افزود: مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاریگر مادر درمان باشند.

وی با بیان اینکه اگر چه زمان مهار کرونا مشخص نیست، یادآور شد: تعیین زمان برای برداشتن محدودیت‌ها منطقی به نظر نمی‌رسد و موازین پزشکی و سلامت با پیش بینی همخوانی ندارد لذا برای مدیریت بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سنندج در مجلس خواهان اعمال محدودیت در برخی شهرهای کردستان شد

نماینده سنندج در مجلس خواهان اعمال محدودیت در برخی شهرهای کردستان شد