مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-02سياسي

کتابخانه عمومی «بنوان» نی ریز به بهره برداری می رسد


مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس، اعلام کرد: کتابخانه عمومی «بنوان» نی ریز مشخص شده و با رفع مشکل اعتبارات مربوط به انشعابات، در 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

- شیراز- مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس، اعلام کرد: کتابخانه عمومی بنوان نی ریز مشخص شده و با رفع مشکل اعتبارات مربوط به انشعابات، در 2 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در نشستی که صبح پنجشنبه با حضور فرهاد طهماسبی، نماینده منتخب مردم شهرستان های نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی؛ روح الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس؛ محمدمسعود یاربی، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نی ریز؛ محمود حسن زاده، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان استهبان و غلامرضا غلامی، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بختگان، مسائل و مشکلات حوزه کتاب و کتابخوانی این شهرستان ها مطرح و بررسی شد.

روح الله منوچهری در این دیدار با اشاره به اینکه توجه به حوزه فرهنگ از نیازهای اساسی کشور و دغدغه های رهبر معظم انقلاب است، گفت: امیدواریم با توجه نمایندگان دوره یازدهم مجلس، روند رو به توسعه و ارتقای کتابخانه های عمومی شتاب بیشتری گیرد.

روح الله منوچهری به نیازهای کتابخانه های عمومی شهرستان ها پرداخت و اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی «بنوان» نی ریز به بهره برداری می رسد

کتابخانه عمومی «بنوان» نی ریز به بهره برداری می رسد