مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 16:402020-07-01اقتصادي

تخفیف بیش از یک میلیاردی در صدور پروانه به مردم در ایام کرونا


به دنبال شیوع کرونا و اوضاع نامناسب اقتصادی مردم در ماه های گذشته بیش از یک میلیارد و 900 میلیون تومان در صدور پروانه به مردم تخفیف ارائه کردیم.

- ایسنا/اردبیل شهردار سرعین گفت: به دنبال شیوع کرونا و اوضاع نامناسب اقتصادی مردم در ماه های گذشته بیش از یک میلیارد و 900 میلیون تومان در صدور پروانه به مردم تخفیف ارائه کردیم.

سیدروح الله هدایت 11 تیرماه در جلسه شورای شهر سرعین با قدردانی از همراهی مردم سرعین در ایام شیوع کرونا و صبوری فعالان گردشگری در بسته بودن واحدهای خدماتی خود اظهار کرد: از همان روزهای نخست شیوع کرونا با همکاری سپاه و ارتش گندزدایی و ضدعفونی را در مناطق مختلف شهر با هدف ارتقای سلامت مردم آغاز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری سرعین در این مدت بیش از 60 میلیون تومان موادضدعفونی کننده و لوازم بهداشتی خریداری و در بین مردم توزیع کرده تا خطر شیوع کرونا و اپیدمی این بیماری کاهش یابد.

شهردار سرعین به فعالیت هتل ها و مجموعه آبدرمانی های روباز بعد از عید فطر اشاره کرد و گفت: هنوز تصمیمی برای بازگشایی آب های درمانی گرفته نشده و منتظر تصمیم گیری ستاد کرونای استان و شهرستان برای ادامه فعالیت این مجموعه های گردشگری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف بیش از یک میلیاردی در صدور پروانه به مردم در ایام کرونا

تخفیف بیش از یک میلیاردی در صدور پروانه به مردم در ایام کرونا