مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 16:152020-07-01پزشكي

پیشرفته ترین جراحی مغزی در لامردانجام شد


رییس مرکز آموزشی درمانی محمود حاج حیدر شهرستان لامرد گفت: به همت متخصصان این مرکز، یک عمل جراحی میکروسکوپی به عنوان پیشرفته ترین جراحی مغز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از لامرد،فریبرز غفارپسند در نشست خبری خود اظهار داشت: یک مورد جراحی پیشرفته برای برداشتن تومور مغزی، با روش میکروسکوپی بر روی خانم 28 ساله ای، با موفقیت در بیمارستان حاج حیدر لامرد، انجام شد.

وی در تشریح این جراحی گفت: خانمی 28 ساله از اهالی علامرودشت شهرستان لامرد با علایم تشنج و کاهش بینایی چشم چپ به این مرکز مراجعه کرد که پس از انجام معاینات بالینی و آزمایش های متعدد، بالا بودن فشار مغز و فلج عصب های 2 و 3 مغزی، مشهود بود.

این جراح مغز و اعصاب ادامه داد: پس از تصویربرداری های تخصصی سی تی اسکن و ام آر آی، تومور مغزی قاعده جمجمه برای این بیمار محرز و در یک عمل جراحی 4 ساعته به روش میکروسکوپی و تخصصی در کف جمجمه، این تومور به شکل موفقیت آمیزی خارج شد.

غفارپسند با بیان اینکه حال عمومی بیمار مطلوب است، افزود: اکنون این بیمار دوران نقاهت را در بخش آی سی یو بیمارستان جدید لامرد طی می کند.

این پزشک متخصص، تومور مغزی بیمار خوش خیم تشخیص داد و گفت: این تومور در محل حساسی بین اعصاب جمجمه ای بویایی، بینایی و اعصاب حرکات چشم قرار گرفته بود که اگر به موقع درمان نمی شد، امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفته ترین جراحی مغزی در لامردانجام شد

پیشرفته ترین جراحی مغزی در لامردانجام شد