مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-01اقتصادي

بهره برداری از چهار طرح صنعتی در اصفهان


بهره برداری چهار طرح صنعتی با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومان اعتبار روز چهاشنبه با حضور معاون وزیر صنعت و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان شهرکها و صنایع کوچک ایران در استان اصفهان آغاز شد.

- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با اشاره به بهره برداری از چهار طرح صنعتی در این استان، گفت: با بهره برداری این طرح ها 115 نفر مشغول به کار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرج موفق اظهارداشت: این طرح ها همزمان با بزرگداشت دهم تیرماه روز صنعت و معدن توسط بخش خصوصی در شهرهای کمشچه، نطنز ، کاشان و چادگان افتتاح شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان افزود: اولین واحد، شرکت فراچاپ آترین در ناحیه صنعتی کمشچه در شهرستان برخوار است که با اعتبار 200 میلیارد تومان زمینه اشتغال 70 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: این شرکت تولید کننده محصولات بسته بندی تا 9 لایه، پوشش آلومینیومی بسته بندی مواد غذایی آرایشی بهداشتی و همچنین چاپ لمینیت و پاکت های بسته بندی را بعهده دارد.

موفق شرکت اطلس پارس صانعی واقع در شهرک صنعتی امیرکبیر 2 شهرستان کاشان را دیگر واحد امروز برشمرد و گفت: این شرکت با اعتبار یکصد میلیارد تومانی زمینه اشتغال مستقیم پنج نفر را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از چهار طرح صنعتی در اصفهان

بهره برداری از چهار طرح صنعتی در اصفهان