مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-01سياسي

برپایی کاروان شادی در خیابان ها جنوب تهران همزمان با میلاد امام رئوف


جشن میلاد امام رضا (ع) در قالب کاروان شادی جمعه 13 تیر در خیابان های جنوب غرب تهران برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، کاروان شادی در برخی از مناطق استان تهران به همت اداره اوقاف و امورخیریه استان تهران برگزار می شود.

یکی از مناطقی که برای برپایی جشن میلاد امام رضا (ع) اقدام به برگزاری کاروان شادی کرده، اداره اوقاف جنوب غرب تهران است که در این ناحیه سه امامزاده همچون امامزاده ری، ابوالقاسم (ع) و علی اکبر (ع) واقع شده است.

مسعود حیدری رییس اداره اوقاف جنوب غرب تهران در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به برپایی برنامه های متنوع همزمان با دهه کرامت، گفت: در این ایام علاوه بر غبارروبی امامزادگان، محافل شادی نیز برپا شد.

وی افزود:در امامزاده علی اکبر (ع) جنوب غرب تهران همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) در فضای باز امامزاده محفل مدیحه سرایی و جشن باشکوهی با حضور مردم و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حیدری با بیان اینکه همزمان با میلاد امام مهربانی ها نیز کاروان شادی در مناطق جنوب غرب برپا می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری جلسات با حضور جمعیت، در نظر گرفتیم که همچون نیمه شعبان، جشن ولادت امام رضا (ع) را در قالب کاروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی کاروان شادی در خیابان ها جنوب تهران همزمان با میلاد امام رئوف

برپایی کاروان شادی در خیابان ها جنوب تهران همزمان با میلاد امام رئوف