مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-01ورزشي

دردسرهای دوومیدانی کاران کرمانشاه در مجموعه 15 خرداد


رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه گفت: دوومیدانی کاران قهرمان رده های سنی پایه برای تمرین در مجموعه ورزشی 15 خرداد با مشکلات زیادی مواجه هستند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه گفت: دوومیدانی کاران قهرمان رده های سنی پایه برای تمرین در مجموعه ورزشی 15 خرداد با مشکلات زیادی مواجه هستند.

احمد روشن زاده در گفت وگو با ایسنا، بااشاره به وضعیت نامناسب مجموعه 15 خرداد برای تمرین دوومیدانی کاران کرمانشاه، اظهارکرد: زمانی که وارد هر ورزشگاهی می شویم، در نگاه اول پیست دوومیدانی و زمین چمن فوتبال آن به چشم می آید که جایگاه مهم این دو رشته را در مجموعه های ورزشی نشان می دهد.

وی بابیان اینکه در مجموعه ورزشی 15 خرداد چندان به جایگاه رشته دوومیدانی توجهی نمی شود، تصریح کرد: در این مجموعه حدود شش تا هفت محور(شامل اتاق هیات، سالن رختکن، سرویس بهداشتی و فضاهای سرپوشیده تمرین) وجود دارد که متاسفانه هیچکدام از این محورها به دوومیدانی اختصاص پیدا نکرده، این درحالی است که هیات هایی که نوع رشته آنها هیچ ارتباطی با این مجموعه ندارد، هرکدام در یک محور مستقر شده اند.

رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه تاکید کرد: علاوه بر این، دوومیدانی کاران ما برای تمرین در این مجموعه با مشکلات زیادی روبرو هستند که از مهمترین آنها می توان به نبود آب و بسته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای دوومیدانی کاران کرمانشاه در مجموعه 15 خرداد

دردسرهای دوومیدانی کاران کرمانشاه در مجموعه 15 خرداد