مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-01سياسي

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف استان سمنان برگزار می شود


مدیرکل اوقاف استان سمنان با بیان اینکه مسابقات قرآنی اوقاف استان نوزدهم و بیستم تیرماه 99 برگزار می شود، گفت: این مسابقات در مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اوقاف استان سمنان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی با بیان اینکه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم استان سمنان 19 و 20 تیر برگزار می شود، ابراز کرد: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی استان به صورت منطقه ای در دو منطقه غرب و شرق استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی مربوط به منطقه شرق استان سمنان ویژه شرکت کنندگان شهرستان های دامغان، شاهرود، میامی و بخش بسطام است که به میزبانی شاهرود برگزار می شود، بیان کرد: در منطقه غرب استان نیز ویژه شهرستان های سمنان، سرخه، گرمسار، آرادان و مهدی شهر است که به میزبانی شهرستان سمنان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف استان سمنان گفت: چهل و سومین دوره مسابقات غرب استان در روز پنج شنبه 19 تیرماه در دو گروه خواهران و برادران برگزار خواهد شد و مکان برگزاری مسابقات برادران در حسینیه امامزاده علی بن جعفر (ع) و محل برگزاری مسابقات خواهران در سالن اجتماعات ساختمان سردار سلیمانی (عصمتیه سابق) برگزار خواهد شد همچنین مسابقات منطقه شرق استان نیز در روزهای 19 و 20 تیرماه در سالن شهید بهشتی شاهرود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف استان سمنان برگزار می شود

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف استان سمنان برگزار می شود