مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-01دانش

آزمایش موفق چترهای استارلاینر پیش از دومین پرواز به آی.اس.اس


شرکت بویینگ پیش از ارسال فضاپیمای استارلاینر برای دومین بار به ایستگاه فضایی بین المللی(ISS)، چترهای فرود این فضاپیما را با موفقیت آزمایش کرد.

- آزمایش موفق چترهای "استارلاینر" پیش از دومین پرواز به آی.

اس.

اس شرکت بویینگ پیش از ارسال فضاپیمای "استارلاینر" برای دومین بار به ایستگاه فضایی بین المللی(ISS)، چترهای فرود این فضاپیما را با موفقیت آزمایش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، شرکت بویینگ(Boeing) قبل از اینکه فضاپیمای استارلاینر (Starliner) بتواند دومین تلاش خود را برای رسیدن به ایستگاه فضایی بینالمللی(ISS) انجام دهد، کارهای زیادی برای آزمایش و حصول اطمینان از عملکرد آن دارد.

یکی از آزمایشاتی که از اهمیت بالایی برخوردار است، اطمینان از عملکرد صحیح سیستم چترهای فرود است، به ویژه اینکه این چترها بتوانند تحت شرایط نامطلوب عوامل محیطی باز شود.

هدف اصلی این غول هوافضایی اطمینان از این مسئله است که چترها حتی اگر پرواز در همان ابتدا مجبور به لغو و فرود شد، به درستی باز شوند.

جیم هاردر مدیر پرواز بویینگ توضیح داد: چترها در طیف وسیعی از شرایط باز می شوند، اما در برخی از لغو زودهنگام پروازها، شما این چترها را باید در هوای ناپایدارتری باز کنید که باید از قبل به شکل مناسب پیش بینی شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش موفق چترهای استارلاینر پیش از دومین پرواز به آی.اس.اس

آزمایش موفق چترهای استارلاینر پیش از دومین پرواز به آی.اس.اس