مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 17:552020-06-30ورزشي

برد دل چسب قوهای سپید انزلی در سن سیروس


تیم فوتبال ملوان با پیروزی داخل خانه خود مقابل تیم بادران 27 امتیازی شدند و جای سپیدرود را در جدول رده بندی گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، تیم فوتبال ملوان در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول آزادگان امروز در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان نارنجی پوشان بادران بود که با دو گل خشایار زبرجد و سیامک کوروشی این مسابقه را به سود خود خاتمه داد.

ملوانی ها با این برد شیرین، 27 امتیازی شدند و جای سپیدرود را در جدول رده بندی گرفتند؛ بادرانی ها هم که در شروع هفته بالاتر از گل ریحان بودند، با پیروزی شاگردان نصرتی و شکست در این مسابقه به رده هفتم جدول سقوط کرده اند.

در بازی امروز ملوان برابر بادران، مهیار زحمتکش جوان اول بندرانزلی چهره شاخص سفیدپوشان انزلی بود و نمایش دلپذیری در این مسابقه داشت؛ البته سیامک کوروشی نیز که در دوران اسکوچیچ در تیم ملوان به فوتبال ایران معرفی شده بود، دوباره پس از مدت ها خودی نشان داد و نباید از نمایش عالی دروازه بان خوب این تیم مبین عشایر هم گذشت که با کلین شیت دروازه تیمش را بسته نگاه داشت.

داور: سعید رحیمی مقدم کمک داوران: ایوب غلام زاده و حسین گلشنی داور چهارم: ناصر جنگی، ناظر: حسین خانبان  ترکیب ملوان: مبین عشایر، مهیار زحمتکش، حافظ یعقوبی، محمدرضا محرمی، محمدعلی اکبر خواه خشایار زبرجد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد دل چسب قوهای سپید انزلی در سن سیروس

برد دل چسب قوهای سپید انزلی در سن سیروس