مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 17:352020-06-30سياسي

ائتلاف عراقیون متشکل از نیرو های سیاسی و چهره های مستقل ملی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عمار الحکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق عصر امروز (سه شنبه) در سخنرانی خود با اعلام تشکیل ائتلاف عراقیون اظهار داشت: - ائتلاف عراقیون متشکل از نیرو های سیاسی و چهره های مستقل ملی است رهبر جریان حکمت ملی عراق از تشکیل ائتلافی جدید در این کشور خبر داد و خواستار پیوستن نیرو های سیاسی عراقی به این ائتلاف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عمار الحکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق عصر امروز (سه شنبه) در سخنرانی خود با اعلام تشکیل ائتلاف عراقیون اظهار داشت: امروز در حالی کنار هم جمع شده ایم که کشورمان با چالش های بزرگ و پرمخاطره ای درگیر شده است.

با گسترش اپیدمی کرونا که جهان را درنوردیده و عراق نیز شاهد گسترش این بیماری و افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان است.

از خداوند متعال برای فرزندان میهنمان و همه بشریت صحت و سلامت و برای مبتلایان شفای عاجل و برای جان باختگان رحمت و غفران و برای خانواده هایشان صبر و اجر طلب می کنیم .

وی ادامه داد: همزمان شاهد بحران اقتصادی سخت و کاهش شدید درآمد های کشور هستیم که به چالشی بزرگ دربرابر دولت تبدیل شده و ترتیب اولویت بندی های آن را تغییر داده است، اولویت هایی که در رأس آن ها تأمین حقوق کارکنان و فراهم کردن بودجه های ضروری برای ایجاد شغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف عراقیون متشکل از نیرو های سیاسی و چهره های مستقل ملی است

ائتلاف عراقیون متشکل از نیرو های سیاسی و چهره های مستقل ملی است