مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:502020-06-30سياسي

با وجود تمامی نداشته ها، مشارکت خراسان شمالی در انتخابات بیش از سایر نقاط بود


با وجود تمامی نداشته ها، در دوران انتخابات 15 درصد مشارکت مردم استان خراسان شمالی بیش از سایر نقاط کشور بود.

- استاندار خراسان شمالی گفت: با وجود تمامی نداشته ها، در دوران انتخابات 15 درصد مشارکت مردم استان خراسان شمالی بیش از سایر نقاط کشور بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آیینی با حضور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، مسلم محمدیاران به عنوان رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان شمالی معرفی و از خدمات علی ناصری تقدیر شد.

حجت الاسلام بهرامی در این مراسم با اشاره به نقش وحدت در جامعه گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا به خصوص در ماه مبارک رمضان، مردم در لبیک به فرموده مقام معظم رهبری با همدلی به یاری هم شتافتند و صحنه های زیبایی را خلق کردند.

وی افزود: وحدت باعث موفقیت در تمامی سطوح جامعه است و حزب بازی عامل تفرقه است و تنها یک حزب داریم و آن هم به تعبیر قرآن حزب الله است.

این مقام قضایی، خدمت به مردم را بهترین راه برای کسب رضای خدا دانست و گفت: در هر اداره و ارگانی که فعالیت می کنید خادم مردم باشید و تنها به خدمت کردن به ملت فکر کنید.

بهرامی توجه به معنویات را یک ضرورت برای کارگزاران نظام دانست و افزود: قلب انسان حریم خداست و غیر خدا را در آن راه ندهیم و در قرآن و آموزه های دینی به یاد خدا بسیار سفارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود تمامی نداشته ها، مشارکت خراسان شمالی در انتخابات بیش از سایر نقاط بود

با وجود تمامی نداشته ها، مشارکت خراسان شمالی در انتخابات بیش از سایر نقاط بود