مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 10:152020-06-30ورزشي

سرمربی تیم مس صحنه های زشتی رقم زد/ فوتسال زیر سئوال رفت


مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان با انتقاد از اتفاقات رخ داده در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال، از سرمربی تیم مس انتقاد کرد و گفت: تا آخر پیگیر شکایتمان هستیم.

- علیرضا جنتی مدیر عامل باشگاه گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتفاقات و درگیری های فینال برگشت لیگ برتر فوتسال بین دو تیم مس و گیتی پسند گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده در کشور و تعطیلی مسابقات از حدود یک ماه و نیم قبل در هیأت رییسه سازمان لیگ تصمیم بر برگزاری آبرومند و طبق پروتکل های بهداشتی را گرفتیم و آرش جابری به عنوان سرپرست این سازمان وظیفه اجرای فینال را در دو بازی رفت و برگشت به عهده گرفت.

در این دو بازی آنچه در حیطه سازمان لیگ بود به بهترین نحو به اجرا درآمد.

مدیر عامل گیتی پسند ادامه داد: با هماهنگی انجام شده در سازمان لیگ ، هیأت فوتبال استان و باشگاه توانستیم بازی رفت را در بهترین شرایط برگزار کنیم و همچنین بازی برگشت نیز با تمهیدات ویژه سازمان لیگ در حال برگزاری بود .

جنتی تصریح کرد: من شب قبل از بازی برگشت در تبریز در جلسه هیأت رییسه که کلیه اعضا، ضیغمی مشاور مدیر عامل شرکت ملی مس ایران، دبیر هیأت فوتبال تبریز و مدیر عامل باشگاه مس هم حضور داشتند به صراحت اعلام کردم که در بازی دور رفت همانطور که همگان در پخش تلویزیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم مس صحنه های زشتی رقم زد/ فوتسال زیر سئوال رفت

سرمربی تیم مس صحنه های زشتی رقم زد/ فوتسال زیر سئوال رفت