مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 07:352020-06-30سياسي

تجلیل از مدافعان سلامت کرمانشاه توسط خادمیاران رضوی


مسؤول کانون خادمیاری سلامت و درمان نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه از تجلیل از مدافعان سلامت خبر داد و گفت: از 2 خانواده شهید مدافع استان (دکتر نوروزی و دکتر حسینی) نیز تجلیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک دهه کرامتدر خصوص  فعالیت های کانون خادمیاری سلامت و درمان نمایندگی آستان قدس رضوی استان، اظهار داشت: کانون سلامت آستان قدس رضوی از سال 96 رسما با اعزام اکیپ های پزشکی همراه با دارو و تجهیزات به مناطق زلزله زده شروع به فعالیت کرد.

وی به برگزاری 107 اردوی جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار طی سه سال گذشته اشاره و بیان کرد: بیش از 12 هزار و 500 بیمار نیازمند در مدت مذکور از خدمات پزشکی و درمانی برخوردار شده اند و برای بیمارانی که نیاز به ارجاع داشته اند پیگیری های لازم انجام شده تا درمان شوند.

مسؤول کانون خادمیاری سلامت و درمان نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات انجام شده طی این مدت را بیش از 3 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این هزینه توسط آستان قدس، خیرین سلامت و پزشکان کادر درمان تامین شده است.

وی، برگزاری چهار برنامه همایش نسیم مهر رضوی در این مدت برای بیماران سرطانی، اهدای 600 کارت هدیه به همراه تبرکات آستان قدس رضوی، برگزاری برنامه هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مدافعان سلامت کرمانشاه توسط خادمیاران رضوی

تجلیل از مدافعان سلامت کرمانشاه توسط خادمیاران رضوی